sol älskade sol!

Skrivet den: 2012-05-08 @ 15:17:46
Solen steker verkligen idag helt ljuvligt! Har fördrivit dagen med att sola hemma hos Natta på henne balkong samt hemma, vad gör man inte för lite värme sol solbruna ben..
Bröllopet närmar sig med stormsteg och nu planeras det en möhippa förfullt. Nackdelen med just den planeringen är att jag inte vet ett skit.. Min syster skall ha chilli så jag kan dricka någon öl elr två..
Nu sover chilli, motvilligt lät jag henne fortsätta sova efter de att hon somnat i bilen när vi körde Natta till jobbet.. C sover egentligen bara en gång per dag vid ca 11-13 och sedan inget mer just för att hon får svårt o somna på kvällen..
Nu inväntar jag min man som är och tränar, kanske borde jag göra desamma för jag har blivit så slapp..
Usch ja träning blir det nu!!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback