Tappat rösten och tyvärr inte funnit den igen..

Skrivet den: 2012-03-07 @ 23:03:12

Min röst var som bortblåst när jag vaknade imorse.. Surt eftersom jag verkligen inte kan prata..
Men dagen i ära har spenderats hos läkaren för syster är sjuk samt toker, hennes son. Gick sedan på en superhärlig promenad i solen och man känner verkligen hur strålarna sakta börjar värma.. Wonderful! Påbörjade några inbjudningskort igår till bröllopet men insåg sen att jag fixar och trixar på nätet istället och beställer några mer exklusiva så använder jag dessa kort till strumpans 1års kalas nu den 31..

Angående bröllopet så är följande fixat:

Brudklänning inköpt
Kyrka bokad
Mottagnings plats bokad
Bord stolar tält m.m klart
Chillis kläder fixat
Tårta fixat
Brud/tärn bukett klart
Make up och hår bokat
Inbjudningskorten färdiga
Vigselring bestämd, skall endast tillverkas
Mat bestämt
Fotograf klart

De var nig de som jag kan komma på.. De son är kvar är följande:

Strumpband
Skor
Stay ups
Tiara
Kuvertväska
Smycken
Tärnklänningar
Musik
Hotell
Transport från kyrkan

Säkert en massa mer men detta är vad jag Kom på just nu iaf :))

Time to sleep


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback