Morgonstund har guld i mun!

Skrivet den: 2012-03-08 @ 09:26:32

Sitter hos syster med bägge barnen och tittar hur dem leker.. Vi har precis ätit frukost och jag dricker kaffe.. Synd att syster inte dricker kaffe för kaffe smakar alltid godare med sällskap.. Ska röra mig hemåt om ett litet tag, måste tvätta så jag får bort berget av tvätt.. De är så konstigt, tvätt och disk de lixom aldrig försvinner trotts hur ofta man tvättar eller diskar.. Jag önskar mig en diskmaskin och tvättmaskin samt tumlare i bröllopspresent.. Svarta ska de va! Lite höga krav i know men nu när vi endå renoverat så vill man ju att de ska passa in färgmässigt oxå och tyvärr skulle vita vitvaror förstöra våran look hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback