Helt skakig..

Skrivet den: 2012-03-11 @ 10:40:36
Har ju som sagt tappat rösten helt, hostar och har mig efter vartannat.. Igår tog jag mig en slurk utav strumpans ventoline som skall vidga luftrören och jag han inte mer än o svälja de innan jag ångrade mig.. Vilken hjärtklappning och skakningar jag fick utav de.. Hela kvällen igår mådde jag skit kasst och gick  och la mig tidigt men inte kunde jag somna..
Dels så vaknade chilli stup i kvarten så de gjorde inte de hela bättre..
Nu är klockan 10:37 och det är dagen efter och jag mår fortfarande dåligt.. Usch för meducin.. Skall aldrig mer ta ventoline, skall to.m kasta den så inte strupman skulle bli lika dålig so mig den gången hon behöver något luftrörsvidgande..

Just nu är jag hos min syrra, hennes vagn gick sänder igår så hon måste iväg och köpa en ny så jag skall köra henne.. Chilli sover i soffan och jag sitter framför dumburken.. Har så mkt att planera inför bröllopet oxå så ja tror mina hjärnsubstans snart rinner ut..

Dunk dunk dunk.. Mitt huvud exploderar så jag slutar o skriva här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback