ett rött märke och smärtan är hemsk..

Skrivet den: 2012-03-23 @ 00:12:21
jag har fått någon form utav mjölkstockning, egentligen borde bröstet vara stort sprängfyllt men de är typ litet, mjukt och tomt så de går inte ihop.. De gör sjukt ont och på insidan och så är det en rödflammig fläck som är hård och gör sjukt ont.. Försöker massera men de verkar inte hjälpa och C ammas ju inte direkt längre, inte mer än på kvällen inför nattningen så jag tog fram pumpen ihopp om att den skulle hjälpa mig.. Tjii fick jag för det kom knappt ur en droppe..
Men som någon alltid sa till mig : om 100 år är de borta..
Satt här i min tysta ensamhet och funerade.. ur såg mitt liv ut förr, för 3 år sen, för ett år sen och hur ser de ut nu?
För många år sen, när jag inte ens var gammal nog för att gå gymnasiet så trodde jag att mitt liv skulle ta slut innan jag ens fyllt 18.. Jag mådde fruktansvärt dåligt och råkade ut för mycket hemska saker men jag tog mig igenom de med nöd och näppe..
Jag kom in på det gymnasieprogram som jag ville på reservplats och de är ett jävla under med tanke på att jag inte ens gick klart högstadiet i skolan..
Första månaderna var sjukt roliga men jag hamnade tilslut i mina gamla spår och jag såg bara svart..
Hade det inte varit för min Mentor som ver den enda som brydde sig denna tidpunkt i livet så vet jag inte vart jag hade befunnit ming i dagens läge.. Jag kommer alltid vara honom evigt tacksam..
Jag tog mig igenom gymnasiet iaf med bra betyg.. Jobbade som den arbetsnarkoman jag var och festade om vartannat..
Festa jobba festa jobba, det var mitt liv fram till år 2009 då jag träffade mannen i mitt liv, min M2B :)
Jag slutade jobba ihjäl mig och sa upp mig från ett utav mina jobb så jag kunde få leva som en människa och inte som en arbetsnarkoman..
Året 2009 i juli träffade jag F för första gången, hade iofs sett han på håll innan men nu träffades vi och pratade vi.. Sen dess lämnade jag inte hans sida igen.. Vi flyttade ihop sep 2009 och sommaren 2010 fick vi reda på att jag var gravid, vi väntade en dotter.. Oktober 2010 fick vi våran 4 rum och kök och började renovera..
Året han bli 2011 och mars kom och Våran dotter, lilla C föddes och mitt liv var fulländat! Vi öppnade företag och jobbade på hela sommaren trotts en nyfödd.
Året blev 2012 och februari kom. Min F friade och vi förlovade oss den 14/2 och gifter oss den 16/6..
Lilla C fyller 1 år om en vecka och har fått dagisplats i augusti..
Helt galet hur mitt liv har ändrat riktining, från att allt jag såg var döden till att jag nu står med En stor fin lägenhet min M2B och våran dotter, F son och ett företag.. Vi gifter oss om 2 månade ca och ett eller två barn till skall vi ha..
Helt ofattbart vad jag älskar mitt liv!
!

 

 

 

 

 

 

 

image description


Kommentarer
Postat av: Eleanor 17 år och mamma

Ursäkta? Vadå bara din mentor!? Tror din familj och betydde något och stöttade dig! Vi fanns alltid där även fast du kanske inte såg det!

2012-03-23 @ 07:15:49
URL: http://bbiigdeal.blogg.se/
Postat av: Amanda

Alltså Elli du måste ju börja stava rätt ja fattar ju inte vad du skriver.. Men vid den tidpunkten så va han den enda som lyssnade.. Du var så liten då och kan tyvärr inte lägga någon värdering i de hela.. Även om jag vet att de säkert skulle stå fler där och hållt mig i nackskinnet när ja tänkte hoppa så var han den som lyssnade på mig dag in och dag ut och jag kommer alltid vara honom evigt tacksam..

2012-03-23 @ 22:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback