Åh giv mig styrka.. Och lite energi tack!

Skrivet den: 2012-03-05 @ 06:51:29

Kom inte isäng förens halv ett igårkväll och gissa vem som vaknar typ kl 6 imorse?! Yes chilli.. Tror mina ögon går i kors! Och inte nog med de, hon spelar på alla sina speldosor så de sjungs och kommer 7 olika ljud samtidigt och jag har inte ens hunnit dricka morgonkaffe.. Åh min hjärna fick nån form av epileptiskt anfall..
Seven lär ju vakna närsom utav allt oväsen och då är se dagis som gäller och ja sen ska vi till veterinären.. Lille Ott ska få somna in, cancern kommer inte gå att bota så för att han skall slippa lidandet så får han somna.. Ett dilemma finns, jag vill inte se på när han får sin spruta, somnar och får alla muskelryckningr o bajsar på sig osv men samtidigt så vill jag veta att han verkligen inte lever och att någon skulle ta honom och ja vem vet sälja han?! Lite så har vi alltid resonerat även med hästarna och därför så har mamma skrid varit med vid våra hästars trotjänar avlivningar.. Hmm ja de återstår att se! Nu är de dagis som står på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback