Tillbaka på blogg.se med en pågående ny Design!

Skrivet den: 2012-02-06 @ 18:54:10
Har under en tid testat på att blogg på devote.se men insåg snabbt att detta är min plats att blogga på..
Mycket har hänt och för att mjustara detta år så gör vi en liten resume from januari..
Januari, syster fyllde 25 år och det var kalas. dock firade vi henne den 14 och jag var för första gången sedan chilli föddes barnledig för ca 3 timmar. Det gjorde ont i magen hela kvällen men syster Elli tog väl hand om henne och jag hade en sjukt rolig nykter kväll på bryggeriet!
I slutet på januari blev vi ytterligare en i familjen och våran amstaff valp flyttade hem till oss.. Gosingen Ott!
Mer än så hände inte under januari månad och februari började. Jag fylde år igår och även mor min som fick hela födelsedagen för sig självt då hon fyllde 50 år. 23 år lixom inget spec så vi slog till på en fest där släkt och vänner samlades för en god middag och tårta!
Nu sitter jag här i soffan och har bett lillasyster Elli om hjälp med bloggdesignen, lite roligare att blogga då och well jag skall trottsa vintern och köra på ett vårtema i hopp om att våren känner sig lockad att komma!
-22 grader hade vi här igår och huwa säger jag bara! Tog en sväng till solarieöarna idag med mammsen för att dröma mig bort till vita stränder, sol och värme.. Dock varade denna dröm bara i en kvart för sen var det dags att gå ut i kylan igen..
Åkte hem till Hanna och dränkte mina sorger i kaffe tillsammans med Natta och där fick jag en liten pressent så imorn skall vi inta väsby centrum och shoppa!
Vi tog en sväng till eurostop sen jag chilli o Natta men hitta inget på de tråkiga affärena som finns där uppe så Natta åkte o hämta barn på dagis och jag åkte och hämtade F för en sväng ner till kinan för en middag.. Sedan vidare hem till Sussane och Nattis för en kvällskaffe och ja nu sitter jag här!
Chilli somande i bilen så hon sover nu och F ska gå ut med vovvsen och träffa en polare och jag skulle verkligen behöva städa köket men jag gör jag senare..
Väldigt nyfiken på hur min design blir! Supersnällt och jätte tack pelli för att du fixar och trixar!
Imorn skall har vi beställning på 3 smörgåstårtor så de blir till att jobba hela förmiddan för att sedan shoppa lite.. Måste verkligen införskaffa en byrå till strumpan oxå, ingen som har en längre lägre modell utav en byrå som ni vill bli av med!?
Tänk att få fylla den med massor utav nya fina vårkläder i alla häliga färger! Åh vad jag längtar efter våren nu..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback