Fort som vinden..

Skrivet den: 2012-02-19 @ 20:34:29
Oj vad dagarna springer fort fram, bara den här veckan har susat förbi fort som vinden blåser utanför fönstren.. Jag har ju tänk att blogga iaf en gång o dagen och berätta om dagen bland annat men som den virrpanna jag är så glömmer ja lätt bort de.. Min man säger jämt, " Hade inte ditt huvud suttit fast på kroppen så hade du glömt de med någonstans" Ja tackar ja!
Men inget märkvärdigt har ändå hänt under dagarna som passerat, elr jo iofs det var alla hjärtansdag den 14/2 som ingen säkert kan undgå och well de är inte riktigt my cup of tea egentligen utan jag känner att det är lite försäljningsknep bara.. Alla affärer säljer puttenuttiga saker och juveler ect skitdyrt för dem vet att folk köper.. Visa kärlek varje dag istället! Men jag får nu lov att ändra min uppfattning om den dagen lite.. Jag står fast vid mitt tycke om att självaste inebörden är löjlig men nu betyder dagen något. Den 14/2 runt 20:00 på kvällen så friade F till mig så nu är han min bara min på riktigt och för all framtid! Vi kommer att gifta oss inom kort och det skall vara ett litet enkelt och mysigt brölopp!
Jag har inte hunnit planera så mycket kring det, vet att jag skall ha en fin brudklänning iaf och en god tårta som jag själv ska ha gjort! Får ta lite nytta av mina konditorikunaskaper och utbildning..
Mamma åker snart till thailand och jag känner mig lite som en hemsk människa när jag faktisgt med handen på hjärtat kan säga att jag är avundsjuk.. Jag vill så gärna åka till thailand jag med, dels vill jag uppleva landet och dels känner jag mig så slut som artist och en semester skulle verkligen sitta fin fint!
Men som alla andra som inte skiter pengar så får jag gott vänta ett tag.. Jag har bestämmt att jul och nyår skall firas i Thailand så vi börjar redan nu lägga undan pengar så resan blir så bra som möjligt!
Men i sommar har jag bestämmt mig för att bila upp till vilhelmina tillsammans med syster Elli och Loke, hälsa på alla gamla vänner som jag lärde känna där uppe en gång i tiden och ja en road trip är aldrig fel.. Nu vet iofs inte Elli om att jag planerat att hon skall följa med men hon lär ju få veta de nu när hon läser detta.. Visst!?
Nu skall jag stoppa om min älskade dotter som precis somnat hät bredvid mig i sängen och gå ut och diska och röja i köket för strax kommer F hem med godis! :))
Vi hörs och stört gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback