En riktigt slö dag!

Skrivet den: 2012-02-11 @ 22:38:10
dagen har bestått utav ingenting.. Inget vettigt iaf, kastat i en maskin med tvätt och plockat men inte mer än så.. Elr jo vi skrev kontrakt idag på lokalen så nu är den uthyrd i ett halvår.. Var hem till mamma/mormor och åt frukost, handlade med färska frallor som jaf iofs alltid gör när ja åker dit. Alltid så gott med nybakt bröd! Tog en sväng till hundgården i hopp om att busOtt ville leka o springa o ha sig men nej han parkera sin rumpa bredvid C´s vagn och där satt han mer elr mindre tills vi sket i de där och åkte hem.. Nu är F på jobbet och han berättade idag lite saker som vi filar på.. Elr han ska fila på dem så imorn ska han på möte så får vi se hur de slutar! Jag ska stänga ner den här dumburken och sova tänkte jag.. C lär ju vakna tidigt imorn och dra mig i håret så jag vaknar.. De är hennes nya grej och gissa hur mysigt de är att vakna av att någon verkligen sliter i ditt hår! Usch, och ja som är så hårömm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback