Jag borde förbjudas i bloggvärlden

Skrivet den: 2012-04-06 @ 00:12:35

Så dålig som jag är när de kommer till att blogga är skandal.. Jag borde inte få ha en blogg för jag skriver ju ändå inte i den..
Får man försvara sig och skylla ifrån? Jag har faktiskt haft sjukt mkt att göra, inte nog med att jag var tvungen att göra ett sekt bokslut till firman så har jag planerat bröllop dag in och dag ut.. Rädd att festlokalen inte kommer att rymma alla 80 gäster :/
Och ja inte nog med de bekymren så avbokade min make up artist idag, pga personliga skäl så kunde hon inte läge slutföra detta så här står jag igen utan någon som kan Styla mig inför mitt livs största dag..
Sen har vi hämtat ut våra ringar och nu är det endast min vigselring som skall skapas.. På tisdag skall vi till guldsmeden samt juvelaren o se vad de kan skapa åt mig :))

Och well förutom bröllop hit och dit så har faktiskt min underbara dotter fyllt 1 år.. Gjorde inget speciellt utav dagen då hon ändå inte förstår då hon är så liten än.. Men lite presenter samt tårta och fika bjöds de på..

Min bebis börjar bli så stor.. : /

Nu skall jag hoppa i säng för snart kmr de en ny dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback