En lååång måndag..

Skrivet den: 2012-04-09 @ 23:20:29
Skrev söndag istället för måndag först, de känns som en söndag men de är ju nästan de oxå men tanke på den röda dagen på almanackan..
Har velat spola förbi den här dagen då den har varit helt menigslös.. Finns inget att säga och inget att skriva heller..
Går i bröllopstankar och nu är det tältet som snurrar.. Tar de 80 pers? Hur många meter är de? jag har mailat Patrik som äger tältet men inte fåt något svar.. Tänk så står man där i sista stund och så är de förlitet.!?
Min make up artist/ stylist avbokade, minns inte om ja nämt de innan men som de ser ut nu så måste jag ta mig ända ut till masmo på självaste dagen..
Nu skiter vi i den här dage och drar täcket över huvudet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback