En helt vanlig tisdag!

Skrivet den: 2012-04-24 @ 09:44:16

Idag är det en sån dag som jag bara skulle vilja tokstäda.. Skura alla golv och tvätta alla fönster! Känns som att jag aldrig får det riktigt rent sålänge hantverkarna fortfarande bygger, det är så mycket byggdamm all iver the place Vilket är sjukt jobbigt! Jag gillar ändå att ha det rent och snyggt kring mig och som sagt med byggdamm överallt så är det svårt.. Känns meningslöst att bara dammsuga halva lägenheten och de känns meningslöst att ens skura golven när hantverkarna arbetar och bär in sak efter sak, murbruk spills, damm från kakel far runt och inte nig med de självklart går de runt med skor och även tvingas vi gå in med skorna iaf fram till halva lgh.. Ja jag skulle verkligen vilja att de blir klara nu så jag kan röja och slippa allt damm och smuts.. Men den som väntar på nått gott väntar aldrig förläge eller vad säger man?!
Nu sitter jag ute på gården i solen, helt underbart vad solen värmer! I bara linne för den delen med.. Lovely! Chilli sover i sin vagn och Elli är på g för att säga hej så vi hörs o störs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback