Lördag med hästarna :)

Skrivet den: 2010-05-22 @ 17:22:30
vaknade skitsent idag, kom går natt iofs eftersom frederic jobbade men jag tyckte ändå att han skulle väckt mig tidigare än vad han gjorde.. Men men vi gjorde gröt och sen åkte jag ut till systra och mor min. Elli, stefan jasmine issi och tilde var där oxå så vi åt kladdkaka och dracka kaffe sam tmyste med hästarna! Saknar verkligen mina hästar jag hadde förut men ibland tvingas man till att gööra saker man  egentlligen inte vill.. Som att sälja sin bäste vän.. Jag har haft många hästar genom livet men alla funkaar man inte så bra ihop med och andra bara älskar man.. Min Michelin var min ögonsten men han va  en shetlaands ponny som med  åren blev förliten och alldeles för bra för o bara stå och "förfalla" i hagen så jag sålde han.. Vilket jag aldrig har ångrat mer än vad jag gör nu.. eller redan dagen efter att han åkte ångrade jag att jag sålde honom men what to do!? Köpte andra hästar och därbland Mimmi min vildhäst.. Hon var verkligen ordagrant vildhäst som jag red in och tävlade en gång innan jag sålde henne. Dels pga av hennes mkh, hon var bara 151 cm och våran kemi funkade inte men efter att jag sålt henne levde hon knappt en månad eftersom hennes nya ägare var så oansvarig så hon dog.. Jaja jag kommer iaf köpa mig en ny häst. Sitter och räknar på de eftersom vi nu ska köpa ny bil samt en bröst operation och häst dåra.. Se hur mkt pengar som blir över..
Nu ska jag hoppa i i duschen å får vi höras!

so long suckers
xx






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback