Ny vagn =)

Skrivet den: 2010-04-28 @ 22:09:21
Hej alla glada :)
Vart ledig idag från jobbet så vi alla drog till skansen på förmiddagen. Frederic har aldrig varit där och för min del så var det många år sen.. Seven tyckte det var skitkul medans jag och frederic vart väldigt besvikna.. De hade gjort om hela stället så nu måste man först betala inträde sen måste man betala igen för och se vissa djur osv osv.. inget var öppet så äta elr fika kunde man inte.. De ända djur som var ute var 3 björnar sälar, bisonoxe.. inte ens ponny ridningen var igång.. Nej usch nästa tripp blir kolmorden :)
Imorgon fyller min älskling år, han fyller hela 36 år och morgonen börjas med jordgubbar och mjölk.. Han var ju som jag sa på boys ll men i måndags och någon dag här så får han sin ps3 som han så gärna vill ha :)
Och imorgon ska vi även åka och köpa en ny vagn åt seven.. de är ju som accosiar.. hur stavas de!? Man måste kunna känna att vagnen är snygg och trendig och i denna vagn så kan man placera kaffekoppar skit smart för en sån som alltid går omkring med en kaffe i handen.. elr ja te elr kanske cola what ever.. Den är svart med 3 hjul och nå mönster ska ta fram en bild så får ni se..
Nu ska jag sova så jag kan orka upp till jobb och födelsedag imorn..
so long suckers!
xx

 

 

De funka inte med bild.. Men är ni nyfikna googla en Avanti Moving light svart/grå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback