Glasögon och skrivhjälp?!!

Skrivet den: 2010-04-24 @ 19:36:02
Såg att mitt förra inlägg inte alls blev så bra, borde nog skaffa glösögon och skrivhjälp för inte kunde jag stava.. Vart en lunch på självaste bryggeriet med härliga Rose.. En cesar sallad med cola och så köpte jag med en biffpasta hem till min sjuka Frederic..

Lyckades hinna förbi studion och fixa ny tid så nu blir både jag och Frederic gaddade i maj, jag den 5 och han den 12 så de blir najs.. Bara vill få min i svanken klar så jag kan börja på armarna nån gång!

nej ikväll har jag bestämmt mig för o bli full och dum.. på bryggeriet mina damer och herrar ska ni få se en full och odräglig Amanda för engångs skull.. De händer ju inte så ofta de där med att jag dricker.. Var ett år sen sist så nu är det dags.
Martina skulle med och ta sig en drink elr två elr tre elr 15.. Fyllkajan som var ute även igår och vart jätte full.. Får allt se hur den här kvällen slutar! Nu ska jag ta och beställa lite smått och gott från nätet, det känns som att det är min tur och shoppa eftersom Frederic har kostat på sig en prislapp på lite mer än bara några x tusen :)

Jag vill köpa en ny bil först och främst men den kommer snart den med, men lite olika pärlor eftersom jag fått för mig att testa på livet som smyckes tillverkare.. Sen även lite nya vår kläder till oss alla. Seven har iofs sjukt mkt kläder och skor att vi verkligen inte har nån stans o lägga de men en ny väst och skinnjacka ska han få samt en adidas dräkt..
Nedräkning från 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, Hej då nu ska jag shoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback