Boys ll Men in town..

Skrivet den: 2010-04-26 @ 23:48:27
Boys ll men är på göta källare just nu, denna sekund står min älskade Frederic tillsammans men Rosei och hennes 2 kusiner o dansar o skrålar till boys ll men.. Kan ni fatta de!? Han fyller år på torsdag så detta är en av hans födelsedags pressenter som han  fick lite tidigt..

Själv sitter jag här i soffan och undrar när våran nya soffa kommer jag vill så gärna ha den. Sa till Frederic idag att de är som när man är gravid och man går över tiden, dom minuterna är ju som timmar och dar som veckor och veckor som år.. Ja ni fattar! Soffan skulle ha stått hät ihop monterad och klar att göra vad man vi i.. elr i denna soffa som kostade en förmögenhet får man bara sitta i och knappt ha fötterna på dynan.. Jag vill ha den nu!!

Liten sover, han har vart så mysig idag. Smälter man inte en smula då? Underbara unge men bara för att han är underbar hela tiden läs nästan så kan han vara ett liktigt litet eget projekt där han har olika kurser för sig som bla heter: Vägra sova kursen så här gör du!   Vägra äta maten, så här får du dom att fatta att du inte tänker äta! Vägra lyssna, så här förstår de att du inte alls tänker lyssna på vad dom vill utan du gör precis som di själv vill!

Ja ni förstår så har denna lille skitunge oxå hyss för sig och jag kan bara tacka för mitt tålamod till barn.. De är utav en ängels tålamod utan att skryta! Sen är ju tålamodet precis tvättemot när jag sitter bakom ratten!

Jag har lättat på plånboken, igår var jag och Rose iväg till väsby samt kista. Tänkte nätshoppa igår men de vart en riktigt vända istället och hem kom jag med:

Till mig: 2 par skor

Till Seven: ett par vita skinskor, en täckväst i marinblått, en hip hop keps för att matcha pappa samt en ny tröja :)

Frederic fick inget eftersom han e så svår att handla till fast o andra sidan har han handlat rätt duktigt. Och idag så var han iväg och köpte en ny dammsugare som jag velat ha så länge samt en vågtång till håret och bara de kalaset gick på 2000:- Han är så underbar min man! Fast jag ska lämna tillbaka tången för jag orkar inte trillskas med den, jag är helt enkelt för lat!

Imorn skall vi göra massor utav saker jag är off work imorgon för att jag har ont i halsen och hostar sönder lungorna så kolegorna mina tyckte att jag skulle söka läkartid imorgon eftersom Frederic har flussen så troligtvis har ja oxå nån släng av de! Hoppas soffan kommer imorgon!!

Nu ska jag nog sova, hade tänkt vänta på gulliponken min men konserten kommer hålla på till ett så ska dom ut därifrån och leta rätt på bilen komma ut ur stan och sen hela vägen till märsta så han kommer inte va hemma förens kl 2 skulle jag gissa på och jag är ybertrött så nu säger jag god natt så tar jag mina 2 väldigt onda tuttar och går o sover på rygg! =)

So long suckers
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback