Toaster!

Skrivet den: 2009-03-08 @ 11:06:54
Vet ni hur mycket jag vill ha en brödrost? Ja vet att dom inte kostar så mycket men ja känner inte för o slänga ut dom pengarna på en brödrost så om du vänliga själ vill skänka mig en brödrost så kan ja lova att du kmr o förgylla mina mornar med goda rostade mackor istället för orostade degklumpar..

Hehe!

Men ah ja får väl klara mig ändå.
I helgen så har vi partajat, elr jag kalasade bara i fredags fört hos Hasse för sen dra vidare till Higgins som sög bajs så jag och saida gick till Bryggan istället och min fis åkte hem och sov!
Jag vart askalas och kände verkligen hur äckligt full jag var, du vet när man får den där känslan - Oh no den där sista klunken skulle ja inte ha tatt.. Så full va ja att ja vingla hem mitt i natten med en öppnad ciderflaska i min innerficka som jag inte alls vet om hur den hamnade där.. Smuggla nog ut den åt nån tro ja för ja va så pass knall i hatten att ja inte behövde mer!

De va första gången på länge jag verkligen vart full och läs full med stora bokstäver och understruket! Typ så här FULL!!
Haha! Men ah eftersom de inte händer att ja blir så knall i hatten så gö de inget!

Igår var jag chaufför bara åt en drös som ville till bryggan och sen garage för sen nån gång mitt i natten åka hem o sova!
och nu gravar ja mig nå kopiöst för o städa upp här hemma.. De ser verkligen ut som skit!

Dags o börja nån stans men var!?? 

so long suckers!


xx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback