Och hur slutar denna dag tro?

Skrivet den: 2009-03-27 @ 08:29:37
Sitter i morgonrock och börde verkligen ha fixat mig iordning för ännu en arbetsdag men ja känner mig såååå seg! Men de går alltid så fort för mig att göra mig iordning för jobbet så de spelar ingen roll om ja gör de nu elr om ett tag.. För ja menar hur lång tid kan de ta att dra på ett par jeans och en tröja och lite mascara för att sen dra!? Absolut max 10 min om äns de så..

Nu blir de att jobba idag och hela helgen samt hela nästa vecka för att sen dra iväg till vemdalen en vecka med gubben och hans bror och hans tjej och deras son + hans pappa med tjej och hennes barn med respektive.. Så vi blir ett helt gäng! De ska bli jätte trevligt faktiskt och skönt o komma iväg! Men som den arbetsnarkoman man är så har ja lite små ångest samtidigt för att ja inte ska jobba på en hel vecka.. ahhh de blir nog bra!

Jag vet inte riktigt hur ja ska få tid och pengar till allt jag vill göra, jag jobbar ju mycket som ni kanske redan förstått samt att allt kostar så ofantligt mycket pengar..
Jag skulle verkligen vilka åka till norrland och vilhelmina igen, de känns som att mitt hjärta brister för de var på tok förlänge sen jag var där och de finns ingen mer underbar plats än där...

Kanske ska börja göra mig i ordning iaf men först ville ja bara berätta att valborg kommer tillbringas i norge, oslo stammandes till showtek!! :D någon som e på o följa med?


soo long suckers!

xx





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback