När såret är läkt behövs ju inge plåster.. elr hur?

Skrivet den: 2009-03-30 @ 23:05:13
Därför kastar man bort de och tar aldrig upp de igen..

Jag har tappat tron på livet och hoppet.. De dägs ju så att hoppet är de sista som lämnar kroppen men är de så så är de inte längt tills ja lämmnar min kropp...
Å nej ja ska inte ta livet av mig jag är bara rent allmänt less.. arg förbannad och lurad! Så grundlurad och utnyttjad så ja inte vet hur ja ska kunna förklara de bra med ord..
Ja kännder mig som ett plåster som inte behövs längre då såret har läkt ihop fin fint!

Ja orkar inte längre.. jag ger upp, livet oxå.. nu går allt på sparlågan.. inga högre växlar kvar! Snäla skjut mig!


Kommentarer
Postat av: elli

Vad har hänt puffan är det bajsviktor som är fittig igen? Skit i honom. Det här påminner mig verkligen om oskar. Jag lovar dig att så fort du lämnar honom och kommer över honom kommer du må bättre

2009-03-31 @ 12:56:11
URL: http://ellixoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback