MondayBar SpringBreak Cruise 2009

Skrivet den: 2009-03-14 @ 14:54:53
De grymmaste jag vart med om i hela mitt 20 åriga liv! Sån grym jävla kryssning så de inte finns ord för de!
Började i torsdags med att vi åkte in till båten vid halv 6, stannade på donken på g dit och kom fram drygt halv 7! Packade av alla väskor och högtalare m.m och gick in i terminalen där vi mötte upp Madde, Matilda och Åsa Och väntan på ombordstigningen började.. I ca 45 minuter fick vi stå och köa innan ombordstigningen började men när der väl kom igång så var de inte så farligt.. Tog kanske ytterligare 20-30 min innan vi väl var på båten men ja menar de är ju ändå ca 3000 pers som åkte med så klart de tog tid!

När vi kommit på båten så kopplade vi in högtalare och slutsteg och kopplade upp alla lampor i hytten för att sen dra till taxfreen där kön redan hade börjat och sträckte sig nån kilometer.

Handlade på oss en del och började festens festligheter med öl och sprit m.m.. Gjorde oss i ordning de sista med smink och kläder och vid 9 kom madde och packet över till våran hytt och festen började i våran hytt och korridoren!

Vid halv 12 kanske vi drog ner till dansgolvet och började den 24 timmars dansen som består mest av att hoppa omkring på samma ställe och dunka med handen i luften.. Haha

De va sjukt mkt folk och flera olika dansgolv med olika dj´s men hardstyle golvet var de som föll mig mest i smaken.. Så jävla grymt!

Ungefär så höll hela kvällen på och vid 8 gick jag och viktor och sov i 3 timmar för att vid 11 börja dricka igen och stammpa vidare på dansgolvet!
Vid 18:00 gick båten i hamn och vi åkte hem till Madde och robert för efterfest! Kameran ligger kvar där så ja har bara en bild att dela med mig nu, den som ja hade på telefonen så ni får se resten sen!

Nu ska ja va bakis ett tag till och sen gå o diska och städa upp och sen kommer saida och patrik hit :D

so long suckers!!

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback