Måndag kväll!

Skrivet den: 2009-03-16 @ 21:47:06
Måndagen har sprungit förbi och de har redan hunnit bli kväll.

Jobbat sen tidig morgon och när jag kom hem så var syster och hennes pojkvän här och fikade och så kom Saida förbi. gubben min kom hem vid 4 ungefär och käkade lite lasagne som fanns kvar sen igår och så kollade vi runt lite på nätet efter en ny säng för de ska vi verkligen köpa och de är prio 1 nu!

Sen åkte vi till eurostop där ja hitt ett par fina skor, gympadojor av märket puma som är svarta med guld detaljer and i love them! Köpte även ett linne och 3 bandybollar och en massa käk!

har även fått en ny kyl och frys som vi ska hämta hem imorgon så ja slipper handla 1 gång om dan för vi har så liten kyl men framförallt en extremt liten frys..

Gubben min for iväg på bandy match nu mellan 8-22 så jag har gjort iordning lite sen middag, stuvad blomkål med morötter och potatis och jag bara älskar den maten! Min farmor har lät mig göra den och de är verkligen super enkelt och tar max 20 min att göra.. Så maten väntar på att viktor ska komma hem o äta upp resten för att vi sen ska trycka i oss skagen snittar :D yummi!

Ne nu ska ja ta mig en dusch för att den invänta mr sundholm!
 föresten nån som vill hänga me på black and white kryssningen den 4-6 juni? grymt..

so long suckers!


xx

Kommentarer
Postat av: elli

Hahahhaa spelar viktor också bandy. Jag tycker de e så jävla gay

2009-03-17 @ 08:58:35
URL: http://ellixoxo.blogg.se/
Postat av: elli

Hahahhaa spelar viktor också bandy. Jag tycker de e så jävla gay

2009-03-17 @ 08:58:38
URL: http://ellixoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback