irriterande jävla skit!

Skrivet den: 2009-03-25 @ 20:24:45
Jag vet inte hur kort o dåligt mitt minne är men de suger iaf vet ja! Jag har laddat upp alla mina bilder på photobucket för att ja dem någonstans ifall datan skulle krascha o tro på fan att ja glömmer både username och lösen till skiten o inte fan funkar de med att skriva in min mail för o få tillbaka de för tydligen existerar inte den..

Ja blir så arg.. irriterande jävla skit fan alla mina bilder e kapput och många av bilderna finns endast där o ingen annan stans.. suck!

Jaja.. har inte bloggat på ett tag men har inte haft nått som drivit mig, noll insperation helt enkelt och de har kännts tråkigt men nu drar ja ner nå rader iaf..
Åker till vemdalen snart, den 5 april och jag vet inte om jag kmr ha nån mottagning för mitt internett där.. Vet att de dog när ja närmade mig sundsvall förut när ja åkte uppåt landet men vi får se!

8 april e de kalas :D wiie ska på 25 års fest med temat guld och silver.. vad bör ja sattsa på? Guld elr silver?

so long suckers!

xx









Kommentarer
Postat av: elli

satsa på både guld och silver

2009-03-26 @ 12:10:11
URL: http://ellixoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback