Firemen in huston!

Skrivet den: 2009-03-02 @ 19:44:59

Kom nyss hem från jobbet, jobbat på munkebo med alla underbara barn. Lagat mat och serverat hela kill packet som sitt här och spelar tvspel!

Älsklingen min ska iväg på bandy om en liten strax och jag ska nog ta mig ett bad då tror ja!
Har nog inte så mkt o skriva mer än de att jag bearbetar de som  tynger mig! Jag ska försöka att göra de bästa och verkligen ge 100% annars så kmr detta aldrig att fungera för dag in och dag ut så skär de i mitt hjärta o veta om de så ja har inte längre nå val!

By the way när ja blir rik ska ja flytta till huston och köpa ett hus för att sen tända eld på de för har du sett brandmännen i huston? Oh my god säg ja bara! yammi... haha fast ja har nu min gubbe så man får bara titta..












so long suckers!
xx

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Allt är från Babyland :)

2009-03-03 @ 08:02:39
URL: http://m1kae1a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback