And here we go again!

Skrivet den: 2009-03-01 @ 14:34:09
Läs stort och understruket IGEN!!!

vet inte vad ja ska ta mig till vill bara gråta lite ena stunden och vara arg andra stunden för att sedan börja tro att jag reagerar fel och inte borde bete mig såhär!

Men det är inte första gången och nu tog de priset! Om de verkligen stämmer så kommer här ske en stor ändring!

Jag har sååå ont i skälen, den fick sig en känga utan dess like och de ena efter de andra slängdes upp i ansiktet! Jag orkar inte mer snart går jag i 1000 bitar!



Jag vill bara gömma mig en stund och försöka rensa tankarna för att kunna inse hur de egentligen ligg till!


so long suckers!

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback