She is adorable!

Skrivet den: 2009-01-14 @ 00:59:02
Nattens timmar är i antågande och jag borde sova men jag är inte riktigt trött än.. Att jobba sena kvällar gör att jag inte kan sova om nätterna, elr visst men inte helt ok! Många nätter i rad nu så har ja inte somnat förens efter klockan 3 och de är drygt.. Som idag när jag egentligen skulle hem till Elli o fika ocj socialcera, tro fan at ja sover bort hela sitdan och vaknar vid 1 och då var de ju bara o gå ut med hunden och sen fara och jobba! Jag förstör allt, hela dagarna går åt pipsvängen för mina jävla sömn problem! And you know what? ja vet egentligen inte varför jag fått dom... It suck!! På hög nivå btw!

Men jag hoppas på att ja kommer upp i tid imorgon iaf för ja ska till syste och fika om ja orkar ta mig ända till skogås annars så blir de till sanna tror ja ellr kanske Elli...



Den tjej är otrolig, henne har jag kännt i evigheters evigheter känns de som, ialf så långt ja kan minnas! Den tjej säger ja bara.. she is adorable! Kan inte annat än o beskriva henne som en liten glimmande kristall i vårat mörker här! Lyser upp all the time och är ständigt glad!

                                                                     I love that girl!





Kommentarer
Postat av: elli

aaaaaaaaaaaaaaaaaw sötnos

2009-01-18 @ 14:52:02
URL: http://ellixoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback