Sarah är en knäppis!

Skrivet den: 2009-01-25 @ 14:16:40
Min vän sarah är en knäppis! Fast en fin och underbar knäppis och ja tycker om henne så mycket iaf fast hon e lite tokig! Ja funderar på om hon kanske inte fått tillräkligt med snopp av hennes man ;) Haha ne skämt o sido den tjejen är något utöver de vanliga!

Men iaf så är helgen på väg mot sitt slut och en ny vecka är i antågande och arbetsdagarna närmar sig med stora steg!
Jag har vart ledig lör o sön + måndagen för att jag tog ledig eftersom ja skulle hämta hem micha då men efter lite omständigheter så kan jag tyvätt inte göra de än utan får skjuta fram de ett litet tag!
I Fredags var ja ute och drack öl med Madde och hennes 2 vänner Elin och Liza. Vi började på corner sen kc som sög skiten ur allt.. Så fruktansvärt dåligt och ja kunde räkna människorna som var där.. och vad har hänt med vakterna!? Dom skrämmer ju folket som vill gå in.. Hallå men ska inte vakterna vara där för säkerhetens skull? Tänk om något skulle hända inne på klubben och då ska man ju berätta de för vakterna så de kan ta itu med en exempelvis fuller och jobbig gäst.. Tror du man vågar de när de är hur griniga som helst? Aldrig i livet! Ne inge mer kc för min del föräns de skaffar nya trevliga vakter så folket vågar komma tillbaka!
Vi drog fortare än kvickt efter att vi inte äns fick ha kvar vårat bord.. Tyvärr detta bord är reserverat för de som köper helrör!!! Asså hur tänker folk? Vill de inte ha gäster till sina krogar? Hade ja haft cash nog så hade ja köpt ett helrör bara för o jävlas o sitta kvar.. Men men

Vi styrde våra steg mot brygeriet istället och där träffa vi på en hel del med människor, bland anat min lilla fis viktor och många av hans polare.. Vi drack snacka skit och bara hade allmänt roligt tills dess at de stängde skiten och vi gick hem o sov.. Helt ok kväll =)

Lördagen vart en lugn hemma kväll med sis, vi kollade på twilight och sex in the city the movie och somnade vid kl 01:00. Viktor var hemma vid 3 ef´ter en kväll på bryggan med grabbarna så just nu sitter vi här hemma och han spelar tv spel och jag uppdaterar här. Viktors mamma och syster har precis vart här och fikat och jag ska nog dra iväg på bio senare ikväll!

Vi hörs!


puss och kram



Någon som är bakis och trött?  Sötnos



Egon =) så söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback