once upon the time...

Skrivet den: 2009-01-19 @ 12:42:27
så var jag den lilla tjejen som trodde hon var hur tuff som hälst men tiden gick och dagarna som blev till veckor blev sen till år och nu inom kort så fyller jag 20 år och är inte alls den lilla flickan som trodde hon var stört cool utan nu är ja den medel stora tjejen som är stört cool ;) Haha skämt o sido!

Men de är inte långt kvar innan ja fyller 20, ca 2 veckor och tro mig ja börjar bli lie smått skraj för ja undrar vart fan tog tiden vägen!? 20 år har jag levt :O De är mycket och jag kanske minns en tredjedel!

Anyway så var de ett tag sen ja skrev i min blogg men ja har haft mycket att göra, har jobbat hela veckan och inte haft så mkt tid över så nu kommer mitt första inlägg sen Angelica gjorde om min blogg! Designen vart sjukt snygg och jag är super nöjd! Tack så jätte mycket :D

Jag har även att berätta att micha är i min ägo igen, jag köpte tillbaka min skrutt så nu har ja inte bara 2 män i mitt liv utan 3, Micha, egon och viktor!! och jag är super nöjd med att ha de alla i mitt liv!

Jag trivs med mitt liv, jag har gått från botten och är på väg mot toppen av klippan. från att levt ett jävligt liv med allt häng på plattan och umgåts med fel sort människor och testat de ena efter de andra och råkat ut för sjuk mycket hemsk heter så att jag bara velat dö, och ja har vart nära på o göra de med så har ja kämpat arslet av mig och här 7 år senare så har ja gått klart min konditor utbildning med bra resultat, en grym student och ja har fått ett bra jobb. Jag har en underbar sambo och en lägenhet! Har hund och häst och livet skulle inte kunna bli bättre! Jag står på mina 2 egna ben men ja har kämpat för o nå hit och jag har fått offra mycket i mitt liv för o ta mig hit men de var värt de! Så om du läser detta och lever kanske som jag gjorde när jag var yngre så ta dig i kragen innan de är för sent! De har tagit mig ca 4 år att bara kämpa häcken av mig för att stå på den här rutan i livet som jag gör!

Någon dag i mitt liv så önskar jag mig att få stå i den vackraste brudklänningen med min man på sidan av i en vacker stor och mäktig kyrka någon stans i världen och få vara gift livet ut med massor av barn och djur! Den dagen då detta händer så är mit liv fulländat!

Nu ska ja städa! Vi hörs :)

puss o kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback