Nyårsaffton!

Skrivet den: 2009-01-01 @ 16:16:50
Så är det 2009 nu.. Tänka sig att det redan är 2009 de är sjukt vad tiden går fort!
Men igår så for vi iaf till valö på nyårsfest. Först lämnade jag egon hos viktors farmor och farfar så de passade honom. Sen for jag hem till mor min och åt middag coh gjorde mig iordning inför kvällen och ja och my rejsade iväg fort som attans sen eftersom klockan rann iväg för oss!
Första ut till matte och var väl där i kanske max en timme innan v for vidare till valö byggdegård på nyårsfest och det var helt ok! inte så där super duper kul men mer kan man inte begära!
Har insett att nyår är lite för överskattat för min del, när jag var yngre så var det wiiieee jaaa gud de är nyår kom igen nu super vi!!  Men inte längre, nu skulle ja kunna sitta hemma med oda vänner och en god middag och lite dricka och raketer så skulle jag vara nöjd!
Men festen fortsatte och folk dansade och hade sig och vid 12 slaget så gick vi ut och smälde raketer och kramades för att sen gå vidare in och dansa!

Kollar igenom nyårs bilderna nu och jag funderar starkt på hur man ska göra för att bli bra på bild? Någon som ha en handbok över!? Sen har jag oxå insett att jag alltid sätter benen i kors, haha och jag vet inte varför heller! Wierd..
Vid klockan 3 åkte vi vidare och släpte av folk hos Matte och My och jag åkte till Max i uppsala och åt och träffa på karlsson. Mycket folk ute men oxå många ute med små barn och barnvagnar med nykläckta bebisar i.. Hallåå vet dom inte om att små barn på kanske 2 år inte ska vara ute vid klockan 3 på natten för mamma o pappa vill äta på Max!! Knäppa männskor!
Men vi åkte och hämtade viktor sen och så for vi hem och sov!



       


Mer bilder kanske kommer senare! Nu har jag inte tid.. Och så bryr vi oss inte om de fulla miner som syns :P

Kommentarer
Postat av: Mysan

Hahahahaha.... Really nice pics you got!!!

2009-01-01 @ 20:42:28
URL: http://www.ektunagard.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback