Min pojkvän är ond!

Skrivet den: 2009-01-09 @ 21:05:19
Tony irwing är såå klockren! Mowwhaha vilken skön gubbe! Men ni skulle hört viktors komentar när Tony Irwing dök upp på tvrutan.. Han är helt enkelt ond! Och knäpp för vet ni vad han kom på idag efter att ha stårr 10 minuter framför spegeln och grimaserat och haft sig! Då utbrister han.. Jag kommer få grymt mycket rynkor när jag blir gammal!!!! Jag ser ut som en bulldog helt ihoptryckt och knöglig!

Haha fast ja e rätt grym med insåg ja nyss :P fick ja hoppa på hennes huvud så skulle ja göra de och hoppas hon får en klack genom hjärnan.. De är inte vidare snällt..

ne ja e en grym människa liksom min man så vi förtjänar varran!

nu ska ja hämta lina sen ska vi dricka lite o sen dra på fest!

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Therese

haha jo jag vet klantig man är asså!:p

no more sånt säger jag bara, jag är alldeles för flörtig av mig haha!

2009-01-12 @ 18:15:35
URL: http://tessonmesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback