Min nya tatuering!

Skrivet den: 2009-01-21 @ 23:55:15
Japp då är de inte långt kvar tills min nya tatuering dyker upp på kroppen! Grejjer är beställda och en kompis man ska tatuera mig!
Jag har så mkt ja vill göra så ja vet inte vilken ja ska välja.. Ah någon blir de o så får vi se vad kassan säger!  Men de kmr bli grymt!

Jag har egentligen inte så mkt o säga.. Kom hem från jobbet för en stund sen, käkat middag pasta carbonara som guben min gjort faktiskt och de va super gott!

Jobb imorgon med men ledig i helgen så då ska ja o gubben min försöka hitta på nått skoj samt att jag och Sanna ska gå på bio!

Hon är något extra den tjejen, har inte alls kännt henne länge men vi stämmer överäns på alla plan och är så lika i de mesta så henne håller jag varmt om hjärtat och hårt för den delen!

nu ska ja krypa ne ri sängen hos min redan sovande viktor!

Hörs imorgon..


puss och kram



sorry sweetheart om du inte diggar bilden men ja har letat som en tok efter en icke grimaserande bild på dig men inte hittat någon av alla 39 tusen bilder som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback