Medelhavet..

Skrivet den: 2009-01-19 @ 17:40:07

Börjar fundera när jag och älsk ska dra på våran resa, vi har ju redan bestämmt vart vi ska åka så nu är de kanske dags och kolla upp något preliminärt datum! Ca 2 veckor i medelhavet på en gigantisk båt, de är grejer de!

Jag verkligen längtar tills vi får komma iväg lite, bara han och ja o bara vara för oss själva!

Men iaf så ska ja prata lite med honom när han kommer hem, han och Gabbe skulle nog jobba över ikväll då de var mycket att göra på jobbet så vi får se när han kmr hem! jag borde ha städat mer än vad ja har gjort, hunnit mer men ja är så seg så de e knäppt! Först fastnade jag framför datan sen komma Anna hit och sen så råkade ja sätta på filmen Enchanted och så kom sis hit så de har inte blivit så mkt gjort men undan plockat är de och ja har tvättat 4 maskiner och damm torkat + rengjort hela badrummet noga! Nu är de bara dammsuga och skura samt börja med middagen så är ja nöjd med dagen! Gubben min lär nog bara hinna hem o slänga i sig käk för o sen dra till bandyn!

Men nu ska ja till tvättstugan!

puss o kram








Snart bär de av älskling!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback