it´s a fine day today!

Skrivet den: 2009-01-27 @ 10:11:27
Vet inte om dageb verkligen är så fin.. grått och trisst ute, dagens barvader får denna dag att kännas lite tung oxå och de är ju inte så skoj men ja får bita i de sura äpplet! Skulle aldrig ha sagt något men vad gör man när hjärtat nästan brister?

Men anyway igår var jag upp till hästarna i knivsta och hovslagarn va ute. Vi hann bara med 2 av hästarna innan Ellis lärare ringer och säger att hon spytt blod i skolan och är med ambulans på g till astrid lindgrens barn sjukhus så de var ju bara att hoppa in i bilen och gasa iväg till sjukan. De var då ingen större fara med henne och hon fick åka hem lite senare.
På vägen hem så svängde vi förbi häggvik/stinsen och var in på winn tror ja de hette.. Aldrig vart där tidigare men kan garanterat lova att ja kommer åka tillbaka.. soon baby soon! Love that store :D

Sen var jag och gubben min ner på kina och åt middag! Mycket trevligt!




yammi!!

























Bilden överst så köpte jag duken rosorna och tattuerings tidningen.
Bild nr 2 En lampa som ja tyckte passa fint i vårat vardagsrums fönster
Bild nr 3 En fin peddestal med en platta av krossad ihop satt sten mkt fin samt en blomma som gör de mer hemtrevligt
Bild nr 4 så köpte jag den bruna duken samt tulpanerna
Bild 5 ett grå/svart/vitt duch drapperi
Bild 6 Är 2 boddysar
Och till slut bild nr 7 Ett fullproppat kyskåp :D

De va min shopping igår!

Nu är de tvätt stugan...


puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback