I brist på annat..

Skrivet den: 2009-01-22 @ 23:51:05
OM JUST DIG
FULLSTÄNDIGT NAMN: Amanda Elisabeth wester
FÖDD: 5 Februari 1989 på huddinge sjukhus
BOR:  Märsta
SMEKNAMN: Manda
FAMILJ: Viktor och Egon men även mam o pap o syskon
INTRESSEN: Träna, tatueringar.. Kan de blir mer intresant?
SKOLA: nope har gått klart skolan för ett tag

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..

SAKNAT NÅGON: jo absolut
ÅNGRAT NÅGOT: Japp, ja ångrar mig lätt
LJUGIT:  Hmm ja minns inte
SVIKIT NÅGON: Nej då
GRÅTIT: Jopp
SKRATTAT: Tråkigt nog
VARIT UTOMLANDS: nope

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA: Hmm kanske mot sorliga filmer elr om någon hopar på mitt hjärta
SKRATTAR DU OFTA: skojar du?
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: På super humör!
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Blandat, finns nog ingen som mår bra hela tiden
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Länge sen!
HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Haha vem har inte de!?

KÄRLEK!

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: De va några månader sen
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Nej inte lätt
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: va? va? Ja är kär i min kärlek Viktor
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Jaa
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Oerhört
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: 1
HUR MÅNGA GGR HAR DU HÅNGLAT DENNA MÅNAD: Hmm räknar man sånt?
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Jo
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Han är min lycka
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: Händiga killar som inte har tummen mitt i handen
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: Klok och snygg
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Längre än mig.
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:  Spelar egentligen ingen roll
FÅR DU MÅNGA KILLAR: Ja har inte testat

UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN:  Blondin :)
ÖGON FÄRG: Helt blåa
LÅNGT ELLER KORT HÅR :Långt
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG, SÖT, VACKER: jo då
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Ja :)
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Jeepp!
SMINKAR DU DIG: Ja ibland
VARFÖR? ÄR DU INTE VACKER UTAN?: Dum jävla fråga



Allt från mig! Ska sova nu!


puss o kram banan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback