Halsfluss..

Skrivet den: 2009-01-08 @ 14:42:21
Så fort jag han tillfriskna från kräksjukan så blev ja smittad av nån dåre med halsfluss.. Jag orkar inte bli sjuk igen, sitter hemm idag men borde va på jobbet De känns i plånboken o vara sjuk, ja ville inte vara hemma idag då ja losar runt 12-13 hundra spänn på o vara hemma idag! Suck... Men har man som ja jävligt ont i halsen, illamående samt feber så kan man bara inte jobba och får bita i de sura äpplet o va hemma från jobbet!

Men bortsett från mina krämpor, (haha känner mig som en gammling :P) så mår jag bra, trött på folk som är falska, elr inte bryr sig och de som känns mest just nu är att min pappa inte bryr sig.

Ja vet inte hur många ggr jag ring han bett han komma över på middag elr fika och så har jag saker som han ska ha, saker ja köpt till han på bla fars dag men han vil inte ha de verkar de som eftersom han aldrig har tid! Han kan inte äns ta sig tid för sin dotter och de är tragiskt! Jag önska vi hade en bättre relation. En sån där relation som man vill ha när man står sin pappa nära men icke..

Men vad gör man? bara han kunde inse hur han särbehandlar sina barn.. Och jag vet att han menar på att jua ska ta mig dit istället om ja villhälsa på men de är ite samma sak. Jag vill att han ska ta sig tid för bara mig och mina 2 andra syskon som vi alla har samma pappa och att han bara ska vilja gå o fika med oss och visa hur stolt han är som pappa men de har aldrig hänt i hela mitt 20 åriga liv!

Han går miste om så mkt och visst så skulle jag kunna ta mig hem till honom men de blir inte samma sak, han är så upptagen med jobbet hemmet och sina 2 andra barn som han bor med så de skulle inte bli samma sak, vi skulle bli sittandes där i soffan elr vart som medan han springer runt som en höna.. noppe ja vägrar ge mig för någon gång kan han väl ta sig tid för sina barn som han själv skapat!!

Anyway ja orkar inte bry mig längre.. jag har ring och jag har tjatat så nu orkar ja inte mer.. sucker!!

Men från de ena till de andra så ville jag bara berätta för er alla hur mycket jag älskar min sambo! Ja har säkert sagt de förr men ja säger de igen..

Så fruktansvärt mycket så varje gång han är borta så saknar ja han så ja blir knäpp!

                                                   Min fina älskade Viktor Sundholm! 

                                                            It´s pure magic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback