Städdag

Skrivet den: 2009-02-02 @ 14:56:15
God dag kanske ja ska säga eftersom morgonen hunnit passera, jag hgar nu tagit en liten paus i mitt städande. Hela dagen har jag städat och de har verkligen behövts!
Jag hae dammsugit, skurat, burit ner saker i förådet och skrubbat väggarna från skit. Gjort rent hela badrummet och rensat skafferiet samt torkat ur kylen.
Skulle behöva frosta ur frysen men orkar inte göra de idag utan får ta det en annan gång!
Egon är renbadad och borstad och han glänser lika mycket som golvet gör!
har även fått min soffa och säng såld så förhoppningsvis om Viktor orkar köra grejerna ikväll så är vi 2100:- rikare och de sitter ju aldrig fel med lite extra cash :D Alternativt att jag och kanske saida kan åka ikväll om gubbsen min ska iväg o träna o spela bandy!

Har försökt få elli o komma hit men hon ska bara va hemma o städa.. dum elli ja som tyckte du skulle komma hit o dricka kaffe med mig.. bajshös! :D

ska ut med vovven nu hörs senare!


puss puss








Tänk om ja fick viktor gå runt så här o städa! Läkert ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback