pratstund!

Skrivet den: 2009-02-12 @ 22:17:47
Kom nyss hem från Elli, var där och åt lite mer middag samt att vi drack the och pratade ut om allt som känns jobbigt och de var skönt kan ja lova!  Att bara ha någon som lyssnar och kan förstå en utan att behöva sitta där och se dum ut för an inte förstår!
Jag är verklgen inte ensam om mina problem, många har problem de vet jag oxå och bra mycket värre också för den delen men för mig är de här ett relativt stort problem! Ett problem jag inte alls vet hur jag ska lösa utan att de går åt helvete! Ja skulle iofs kunna ta de rakt av men då skulle hela min värld kolappsa de vet jag så de sättet är nog fan helt uteslutet!

Ah på nått sätt får ja ta mig tid att tänka och försöka lista ut en lösning för detta måste ja få buckt med innan de blir försent!

Men ialf så var de jätte trevligt o träffa Elli och James igen, och stella och kiara givetvis.. Elli ja tycker att vi ska ta nån dag i veckan och ses o käka och bara prata ut! Elr vad säger du? Mysigt till tusen så kan man sitta och dricka thé sen och bara va i våran lilla bubbla utan bekymmer och problem! sweet or sweet?

Nu ska ja glo lite på tv och krypa ner i sängen med min gubbe =)

Sweet love Amanda




Kommentarer
Postat av: elli

Ja det borde vi. Du borde flytta in här när leo är borta också. Hahaha bra ide va? Så kan din gubbe få sakna dig lite hahaha

hur gör din din jävla sås som du alltid gör när du e här??

2009-02-13 @ 17:40:34
URL: http://ellixoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback