Monday bar spring break cruise 2009

Skrivet den: 2009-02-03 @ 17:07:10
Ska strax möta dennis så vi kan gå och betala biljetterna till kryssningen nu den 12 mars! En trance kryssning för er som inte vet vad mondaybar kryssningen är för något.. Armin van buuren ska spela så de lär bli grymt!!
Madde ska med mig in till stan här någon dag och inhandla stuff som man ska ha på sig, ja hade sånt skit förut när jag var yngre men har nog kastat de elr glömt de nån stans för de är helt spårlöst försvunet så va gör man inte..

Kom nyss hem från knivsta, var ute hos hästarna samt koppla på släpet så vi kan hämta nya pollen elr jag jobbar så mamma och myåker men ja hade gärna velat åka med ner till tidaholm!

Har förövrigt inte gjort så mycket idag, kollat runt på olika hotell i thailand och flygbolag. Samt så kom ja ju på att ja måste göra nytt pass... suck!
Men jag tycker ialf att vi ska åka till cho mak, en liten ö i thailand och de är så sjukt fint fast vi lär nog åka runt lite oxå så hela vistelsen blir inte där.. 

Nu ska ja gå och kasta ut 2600 på kryssningen!


puss o kram







Monday Bar spring break 2009



Koh Mak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback