kaotiskt!

Skrivet den: 2009-02-27 @ 13:52:53

Sent igår kväll var de kaos vill ja lova! Sjukt vad folk kan bete sig så menar de sen på att jag beter mig dumt men i de här fallet har jag inte betett mig dumt eftersom de inte var jag som drog de längsta stået till stacken!

Anyway jag har precis klämmt i mig en pizza och ska åka och jobba strax, blir inge gym för mig idag känner att kroppen måste vila, känns tråkigt för ja tycker de är så kul o träna men vad gör man inte för att de ska bli ett bra resultat!

resultatet på mitt hår vart perfekt hade iofs tänkt mig ett något mörkare resultat men som frisören sa att bättre o börja med ljust så de inte blir randigt och sen mörka påt när man vant sig!
Jag är iaf super nöjd :D

nu har ja inte tid mer!



typ så här ser mitt hår ut fast en nyjans ljusare!



so long suckers!

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback