Jag ska flytta =D

Skrivet den: 2009-02-14 @ 13:18:23
I några dagar då och då iaf.. Hem till elli så klart!
När Leo inte är hemma så ska ja packa min kappsäck med alla mina guldpengar och flytta hem till elli så vi kan umgås och prata =)

Idag är de iallafall alla hjärtans dag och de suger hårt! Viktor är hemma hos gabbe och jag sitter här hemma helt själv, ska snart åka o jobba och de gör inte dagen bättre. Jag får helt enkelt gå in på ica och köpa mig en blomma och sen på mc donalds och köpa en hamburgare och ha allahjärtans dags mys med mig själv.. Så nära jag kommer romantik iaf o de suger! Ja har den mest oromantiske pojkvän ever men ja klandrar han inte..

Igår var ja ut en sväng på Higgins med bra många och de var skoj med kareoke och shit! Ja tog bara en cider då jag inte kände för och supa mig full och de räckte för jag och viktor gick hem vid 1 kanske..

Fick reda på en sak imorse oxå och jag vet inte hur ja ska ställa mig till de men nu vet ja iaf och ska tänka ut en bra lösning på de!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fara iväg till jobbet! Suck!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback