jag är ensam..

Skrivet den: 2009-02-08 @ 18:00:59
Viktor e hos Gabbe och spelar poker o ser på hockey o ja vill att han ska komma hem. Alltid är de jag som får städa och diska o tvätta osv.. Vi jobbar om varran för de mesta så idag tyckte ja verkligen att han skulle vara hemma med mig och fixa o dona här!
Maten står på spisen, fläskfileé med potatis o bea sås och ja gjorde just den maträtten för ja vet att älsklingen min tycker om de men inte fan vill han komma hem o äta.. kanske senare så ja får äta själv! Jävla prutt viktor e vad han är..

Bio ikväll med viktor iaf om han inte hinner ändra sig vilket ja gissar på att han kmr göra.. haha

Läste även i eliisnor´s blogg www.ellixoxo.blogg.se att man kan anta utmaningen och slänga upp den 6 bilden från den 6 mappen so here we go..




Syster och mitt x Jimmie på nyårsaffton 2008/2009 och i bakgrunden står min allra bästa vän Kg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback