It´s fucking perfect!

Skrivet den: 2009-02-02 @ 00:16:06
Just nu denna sekund så känns mitt liv så perfekt, för allra första gången på mycket länge så känner jag mig hel, lycklig, glad, överväldigad och alldeles perfekt.. Kanske är de just för att mitt liv känns perfekt, de känns så bra alltihop nu och kunde jag stanna tiden en stund så hade ja gjort de så ja fick njuta av denna underbara känsla i nån minut extra för jo den här känslan kommer försvinna de vet jag för inget är perfekt åtminstonde inte alltid så ja får njuta extra just nu!

Jag var sjuk från jobbet idag så var hemma och donade innan jag mami och sis for till ikea i uppsala och handla lite. Jag införskaffade mig en ny toalett sist i svart trä som matchar badrummet fint, 2 paket doft ljus som doftar bär, nytt porslin samt glas, en stor grön växt och lite annat smått. var även in på coop en sväng och handla mat så nu är kylskåpet fullt igen.
Sen var ja förbi mam en snabbis och sa hej och hjälpte även tommy o fräsa spår i golvet så de kan lägga ner golv värme och usch så tungt de va.. eller så är de ja som e klen :p
Åkte hem och packade upp maten och montera dit toalett sitsen som jag fick spader på, jävla ikea som inte kan skruva ihop grejerna rätt från början men ah vi fick till de iaf.
Började med middagen som bestod av pasta med kyckling brocoli med sweet chilli sås och de var gott  :)

Saida och Patrik kom även på besök så vi drack kaffe och glodde på film sen gick de hemmåt och vi gjorde oss iordning för natt men ja insåg sen efter ett tag i sängen att ja inte alls är trött så då hamnade jag här.. Haha

Min födelsedag närmar sig oxå, på torsdag närmare bestämt så fyller jag hela 20 år och hade planer på firande här hemma men tror nog jag ändrar mina planer och far iväg till arlanda tidigt på torsdags morgon och sätter mig på ett plan till.... Dommmddddoooodddhhhoommmm.............



 
                                                                                Vilhelmina!!!!

Jag är frälst i den staden eller samhället kanske jag ska säga och min Anna.. De var så fruktansvärt länge sen jag träffa henne så de är på tiden vill jag lova.. Och inte på tal om Sabina, vad ja kommer kasta mig om halsen på henne! jag längtar så men nu är de inte lpngt kvar!

Imorgon är jag ledig från jobbet så de blir till o städa och gå ner på posten för att posta några paket, jag har vart mkt slarving där kan ja säga och ja har mig själv o skylla och jag får lida fört tråkigt nog men what a hell!


                                                 Åh vad jag tycker om de här it´s fucking perfect!!!




Mannen i mitt liv nr 1




Mannen i mitt liv nr 2



It´s fuckning perfect and i love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback