Födelsedags fest samt kalas

Skrivet den: 2009-02-08 @ 12:38:55

Helgen har gått fort, redan i torsdags började jag fira min födelsedag med en kväll på bryggeriet  o de var trevligt, gick hem vid 2 när de stängde och sen så kom fredan och vi förfesta hemma, jag madde, saida viktor, patrik, gabbe och Adam :) Efter 3 dunkar vin och några öl så gick vi ne till higging oc tog en öl men dom stängde så tidigt så vi gick vidare till bryggeriet och drack några öl tills de stängde då vi planerade efterfest hemma så hem o drack lite till fram tills dess att ja vart rikspackad och knappt kunde stå längre.. Däckade senare fram mot morgonen efter att saida fått för sig o traska hem.. Viktor va hemma hos nån kaj tror ja han hetter så han kom hem nån gång på morgonen där!
Kördag eftermiddag vaknade vi, kanske vid 2och då var de panik! Klockan kvar i 3 skulle vi va på kultur rum och se på när julia uppträdde + att tårtan skulle ju redan vart färdig vid de här laget.. jo vi skulle ju fira mig o knapra i oss lite tårta så upp och städa bort all skit, burkar flaskor, dunkar.. you name it!
Fort som fan dra fram anslagen till tåratn och börja lite smått.. Hann på med sylten sen riger lisa och säg att hon är utanför så då var de bara till o traska ner bilen och åka o se på julia som uppträdde till celine dion och fasiken så duktig hon var.. Alla var iofs duktiga..

Hem och baka klart tårtan och plocka undan. Sen kom Elli och Robin med blommor och 2 trisslotter och jag vann då 75 kr iaf så man tackar man tackar..
My, Johan och lillebror kom bara strax efter och sedan Lisa, julia och Peter så vi var nåra stycken och fikade och hade trevligt! Madde robert och lill oliver skulle ha kommit de med men förhinder inträffade så jag gick dit på kvällen istället så åt vi grönsaker med dipp och glodde på wallander!

Hem o sussa vid halv 1-1 tiden och upp idag imorse utav att min kära pojkvän skulle  jobba..
Nu sitter jag här och ska strax ner till tvättstugan.. huva vad ja gruvar!

Ah hörs sen! puss och kram


      



För er som inte vet :


Bild nr 1 : Madde
Bild nr 2 : Adam
Bild nr: 3 Adam saida och patrik
Bild nr 4: Egon

Varken jag eller gubben min kom med på nå bilder och reten av alla bilder som togs är hel knäppa så de här får duga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback