Fear..

Skrivet den: 2009-02-11 @ 19:14:27
Ja känner mig lite nere.. Känns som att jag hamnat i en sån där svacka igen, och inte en väg svacka men kanske ändå iofs om man kan beskriva de så.. Känns som att jag trillat ner i något djupt mörkt hål och vad jag än gör, säger elr what so ever så spelar de ingen roll!
Ingen hör, ingen ser, ingen lyssnar och ingen bryr sig! Jag försöker verkligen se ljust på saker nu och jag försöker verkligen ta mig upp ur svackan ja på nått sätt lyckats hamna i men de är som att när ja väl kommit en bit på vägen så trillar ja ner igen och inget hjälper!

De var rätt länge sen jag kände så här iaf inte sen sommaren och de kommer och de går, gäller bara för mig o ta mig igenom de!
Om jag ändå hade någon att kunna luta mitt huvud på och som kan klappa mig på huvudet och säga de kommer bli bättre!  men de har jag inte tyvärr.
Viktor skulle aldrig kunna sätta sig in i min situation och kunna förstå och jag ber honom inte heller göra de.. Jag har mig själv och de duger, de vet jag att de gör för ja har lyckats se ljuset i tunneln förut så varför skulle ja inte kunna göra de nu för?

Jag vet anledningen till varför jag mår så här nu men vet inte hur jag ska reda ut de..
Från ingen stans som kom en och drog undan mattan jag stod på så jag föll och föll och föll and now im here!
För eller senare ska ja ta tag i detta men måste först komma på hur ja ska kunna görat på bästa möjliga sätt..

I många lägen kan jag känna mig liten och rädd, rädd för att göra fel och inte duga fast jag gjort mitt bästa och lite till! Ibland skulle jag bara vilja krypa ihop i ett hörn och inte synas, ingen skulle få veta var jag gömde mig för då skulle inte någon kunna bli besviken!

De är en sak jag alltid kommer få bära med mig, en rädsla för att göra folk besvikna speciellt dem jag håller varmt om hjärtat och jag vet att för elr senare så kan de hända att jag gör dem besvikna fast jag inte vill...

Idag mår jag inge vidare, känner mig nere och allmänt deppig pga 2 olika orsaker.. Men fixa de då kanske ni tänker nu!? Visst om ja ändå visste hur!! Detta tar knäcken på mig snart!!




Kanske att ja kan tillåta mig själv att gråta nu?
Fast jag har hört att man anses vara en svag människa om man gråter så ja låter nog bli!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag kommer snart till märsta gumman! och då ska vi prata ut. du kan luta ditt huvud mot min axel då <3 finns för dig

2009-02-12 @ 11:04:49
Postat av: elli

men puffan jag vet exakt hur du känner dig. jag känner mgi så nu. kom hit så berättar vi för varanddra om alla våra problem

2009-02-12 @ 11:27:49
URL: http://ellixoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback