Ellinor Coleman - Fredag 6 Feb 19:00

Skrivet den: 2009-02-03 @ 18:37:53
Eller hur du nu stavas.. Du är sjukt svår o få tag i din fisprinsessa..
Fredag kväll så ska du lyfta din lilla rumpa.. oh ja den e inte stor så skyll inte på att de e jobbigt! sen ska du frakta med dig den hem hit till mig och parkera den i soffan med ett glas vin i handen elr kanske öl elr cider vad du nu vill ha och dricka med mig och alla andra för sedan ska vi ut och fira min fucking jävla födelsedag :D



Så Ellinor coleman se till och bli barnledig på fredag för du ska me ut oavsett vad ja kmr kidnappa dig annars!





Kommentarer
Postat av: elli

Hahahahhaa Sorry Jag har inte löst det här förens nu.

2009-02-09 @ 09:23:23
URL: http://ellixoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback