Dop.

Skrivet den: 2009-02-28 @ 15:18:36
så var dagen med olivers dop avklarat! Lite brått imorse fick man då vi var tvugna att inhandla oss skor och en tröja! Fort som fan upp till eurostop och både jag och gubben min köpte oss ett par skor var samt att ja köpte 2 tröjor oxå, har ju fan inga kläder kvar..

Sen hem och göra sig iodning för kvart i 11 kom Mika och hämtade oss så vi slapp ta storbilen! Dopet var jätte mysigt, massa folk och vi fikade efteråt med smörgås tårta och kaffe!

Så nu är vi hemma och ja kom nyss hem från bolaget, middag kl 4 hemma hos viktors farmor och farfar och sedan ska vi festa till de lite så förar nog här hemma hos mig och viktor för att sen dra vidare ut någonstans!

Elli ska med ut, min lilla puppla :D wiieieeee! Vi ska ha grymt kul, festa järnet elr hur bejbi? Får hoppas på att ja inte stöter på dig ikväll då, ja har ju tydligen en tendens o gört! haha och de va så kul när elli drev om de på sin blogg o emma ring o bara säg VA!?? ÄR AMANDA LEBB? haha nej inte alls utan hon förstog inte fårat intärna skämt! Men what ever..

Min älskade man ligg på soffan o sov och ja har plockat undan lite så om drygt en halvtimme skla vi fara upp till arja och Rolle!

Nu ska ja hitt på nått annat så länge, bilder från dopet och festen ikväll kommer sen!


so long suckers!


xx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback