Cinema tonight!

Skrivet den: 2009-02-22 @ 14:23:13

Va rätt länge sen jag skrev något men nu är jag tillbaka igen på rätt spår!
Jag har inte känns något sug efter att blogg på ett tag så ja har helt enkelt låtit bli! Att få ta tag i mitt liv och reda ut saker som tyngt mig!

Jag har iaf fått nya jobb, 2 olika dagisjobb och de är mycket roligt! Munkebo och Graniten jobbar jag på nu samt mitt vanliga jobb på kungsholmen!
Jag verkligen avgudar alla mina små dagisbarn och de är nästan så man vill plocka hem dom!

Men iaf, i helgen så har jag vart ute på landet i norrtälje med gubben min som har snickrat upp en ny vägg!
går när vi kom hem så duschade jag och sen gick jag över till Madde och glodde på hot chiks och åt paprika med dipp och sen vid 12 så vandrade jag hemåt i den lätta snöstormen som blåst upp!

Idag har jag bara städat hela morgonen lång, steg upp ur sängen vid 9 och knalla ut med Egon och sen var de bara o sätta igång med städningen!
Viktor åkte iväg med Lukas och träna och simmade och vid 6 ska vi upp och träna tillsammans och sola lite så vi slipp o vara så bleka!

Bio ikväll sen oxå, vet inte va vi ska se men ja ´vill se the unborn iaf och så ska vi äta ute bara jag och min älskade pojkvän! De ska bli så mysigt!

Imorogn blir de jobb på graniten mellan 9-17 och efter de ska jag hem till min bästaste bästa Anna och hennes lilla dotter Elina så ska vi fika!

Nu pallar ja inte skriva mer!
So long suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback