Chevrolet Tahoe?

Skrivet den: 2009-02-24 @ 10:18:35
Ja och gubben fick erbjudande om att köpa en Chevrolet Tahoe för ett superpris men vet inte om vi om vi ska gört med tanke på de tider som är! Finnans krise är ju fortfarande oss i hälarna så de får en att backa bakåt! Ah vi får se..

Idag ska ja jobba hela kvällen lång för att sen komma hem till älsk och sova men innan dess så ska Emma komma hit  och luncha med mig och visa lite stuff!

Har inte så mkt att skriva om igentlgen än mer att jag tvättar och har gjort de sen kl 7 imorse!
Sen så kom ja få en sak till, de där med vänner som påstår sig vara äkta sanna och underbara men i självaste verket är tvärt emot.. Va är de för nått? Jag förstår mig inte på de, ta ett exempel då jag berättar något som egentligen inte är nån hemlighet men i vilket fall som helst, självaste principen lixom.. Då ska man inte i sin tur springa och berätta de för den part de handlade om.. och nej inge skitsnack om andra här nej sånt håller vi inte på med utan bara allmänt!

Jag klarar mig så bra utan skitsnackar kärringar som påstår sig vara annat! Och nej ja ska inte påstå att jag är miss perfect som aldrig snackar skit för de gör nog fan alla brudar men jag kan stå för va ja säg och jag springer inte till närmaste och berättar vad hon och han just sa till mig!  sånt är jag helst utan!


Min fvorit av alla favoriter är min underbara vän Ellinor colleman! For ever and ever sunshine!


tvättstugan kallar!


So long suckrs!


xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback