Beck- Flickan i jordkällaren

Skrivet den: 2009-02-08 @ 23:18:50
De här är nog den ända film av alla beckfilmer som jag inte sett o nu så går den ju på tv så de är ju bra så nu har ja glott färdigt på den!
Viktor sover för fullt, han var hemma vid halv 8 o käkade middag för att sen kläcka ur sig..
                                                               Jag orkar inte gå på bio!!

Jag hade redan förväntat mig de från början så de kom ju inte direkt som en chock.. Vad var de ja skrev i förra inlägget? Att han skulle hinna ändra sig.. sagt o gjort de vart ingen bio!

Ja tror ja ska sova nu.. Kanske kan slänga in en gammal bild elr så, får se vad vi hittar!


puss o kram




16 år gammal och första året på gymnasiet

Ser inte vidare haj ut på o börja lektion..

Men av 3 års kämpande så lyckades ja nå slutet..



19 år och glad utav satan.. school is out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback