bajskorvar och kisspölar..

Skrivet den: 2009-02-05 @ 00:09:57
åhh vad jag borde gå o sova!  Första gången på länge jag känner mig riktigt trött men ja vet hur de kommer bli. Jag går o wash my face och allt som hör där till för att sen lägga mig i sängen o sova men när ja väl ligger där så är ja inte trött längre utan blir pigg och blir irriterad på mig själv om varför ja stängde av datorn..
Snart ska ja sova eller försöka iaf!

När ja kom hem från jobbet idag så trodde ja att ja skulle hitta bajskorvar och kisspölar inne eftersom viktor har en tendens o inte gå ut med egon, han tycker de är jobbigt men han hade tydligen gjort de för inte hade han skitit på dig inne iaf o inte pinkat på golvet heller!

Imorgon fyller jag år =) Haha va kul o ja känner mig stor! Har ju alltid vart den där.. AA men ja står här bakom hörnet när du går in på bolaget så de inte tror att du köper ut åt mig...


Ahh ja fyller år nu för tusan!! jag är 20 år nu!!


Wiieee o de ska ja fira nu med en youghurt och sova...

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback