Min själ är tom!

Skrivet den: 2009-04-17 @ 19:55:47
Jag går i 1000 bitar, jag önskade verkligen att han kunde förstå mig men allt handlar bara om honom.. Jag gör detta för honom och ingen annan inte äns en gnutta för oss.. Vi skulle klara oss så jävla bra men hans jävla snack gör mig galen! Jag vill inte de här, jag kommer få ångra mig för resten utav mitt liv men de skiter han i.. Han verkar inte bry sig ett dugg om vad jag vill, hur jag känner och vad jag tycker!! Jag blir så ledsen att jag inte vet vad jag ska ta mig till!? Någon som vet? Mitt liv tas ifrån mig utan en bra jävla anledning.. Nått i stil med jag kan inte och vill inte är de svar man får.. Jag önska jag kunde hata honom men ja kan verkligen inte! Life sucks realy bad!!

Jag är så tom, har aldrig i hela mitt liv kännt mig såhär tom någonsin!!

Gubbfan vad ja önska att du förstog mig och kunde bry dig en annang om inte bara dig själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback